tisdag 18 september 2012

Veckans Fordonstolkning

bjuder Charlotte i teamet på:
This weeks sketch is by Charlotte, in our team:


och ja, jag håller på att ta körkort och jag gör allt i fel ordning! har redan köpt en bil...hmm...nu får vi hoppas att jag blir färdig nån gång. Lite segt när man är 50;-) Men den här bilen var ett kap och det är bara 2 säten så det finns gott om plats för hundarna där bak eller kanske scrapgrejer...vem vet???
This is my own car! But i don´t have a drivers license...yet...i´m working on it but it´s a bit difficult when you´re at my age..not that fast..hmmm..This car was a good buy so i just had to buy it, just two seats and lots of space in the back for my dogs, or maybe some scrappy stash..who knows what i´m off to in the future??;-)

Om ni är sugna på att göra er egen tolkning så gå in HÄR och gör det. NU!!!

4 kommentarer:

Tanja sa...

Du är ju underbar :-) Och tolkningen också såklart!

tinawingren sa...

Härlig färgglad tolkning!

ANNAANNA sa...

Haha, du gör precis osm jag... Fast din bil e mycket nyare än min gamla superfina väldigt blåa 142:a :) Jag å min bil är lika gamla... å hon har en å annan skavank som ska åtgärdas... Stooorpyssel liksom.

Större delen av min familj inkl. min sambo har ingen aning om vad jag håller på med, det ska bli en överraskning. (så skriv inget om det i min blogg)
Jag hade inte tänkt köpa någon bil nu egentligen men när jag sprang på fina blåa var jag bara "tvungen".

Jag hoppas att vi båda två är klara väldigt snart med körkorten.

Denise sa...

love the little cluster of flowers and the delicate misting.