tisdag 10 juli 2012

Socker och Sommarsugen??

Då kan ni kolla in min tolkning av Spunnet Socker hos En Liten Butik. Kolla HÄR om du är nyfiken..Jag har också bloggat ett romantiskt alster för ELB:
Do you like Cotton Candy? That was the theme i had to follow, check it out here.I´ve also made a romantic piece for ELB:


I like to be challenged and try new things but i don´t think this romantic vintage stylee is my cup of tea...;-)








Annars tuffar livet på, sakta men säkert. Polly har ännu inte hämtat sig från operationen så vi är mest hemma. Min syster, som jag inte sett på många år har varit och hälsat på!! Det var skoj och vi fnissade mycket:
 Otherwise life is a bit slow right now, Polly is still suffering from her surgery and wer´re staying at home most of the time. My sweet sister was her, i haven´t seen her for years so that was awesome, we giggled a lot:

Vi har förstås kollat fotboll en del, det är kul och somliga hejar ju baaaara på Tyskland:
We´ve watched football (EM) of course and some of us are only in it for the germans:

Emma and my Darling

Ett måste är ju utflykter! Tyvärr kan Polly inte följa med eftersom hon inte får gå några längre sträckor men till Hundfokus kan hon åka bil:-) Här har vi gruppfoto på hela flocken inklusive Sandras nya valp Amigo:
Summertime=Picnics. Unfortunately Polly is not allowed to walk more than a few steps so she has to stay at home:-( But she can go by car to my Dogcentre! Here´s tha pack including Sandras new little puppy, Amigo:


Här är några foton från en utflykt till en sjö:
Here´s some pics from a picnic by the sea:
Little one is tired..

WOW - is he going to throw that stick??? Juno and Tracy on the go:-)

Let´s go!!!

Splash!!
 Are you OK?? Juno, Amigo and Fredrik.

Vill bara betona att ingen av oss åkte kanot! Med tanke på att vi var 3 stora vuxna (nåja, i alla fall jag och Sandra;-) och 3 hundar så hade den förmodligen vält..
Just have to tell you..we did NOT do any canoeing. The fact that we were 3 big (well, at least me and Sandra;-) grown-ups and 3 dogs made me sure it would sink...

Njut av sommaren!!
Enjoy your summer!

2 kommentarer:

Denise sa...

so funny about the canoeing. :) that layout is so magical and lovely. you are so talented!

MrsPolkaDot sa...

Nej men....du gillar konst OCH att titta på fotboll! Tror att du är min syster eller nåt! ;) Tack för dina snälla kommentarer hos mig, blir alltid så glad av det! Ja tyvärr har jag bara pennorna och färgen framme nu för tiden...så att rita och måla kräver inte lika mycket plats som alla scrapsaker! ;) Roligt att se om du lägger upp lite mer som du ritat!
Kramkram (nej jag scannar in målningarna och lägger till texten...Jag gillar verkligen inte min handstil!! Har liksom inte tålamod att få det rakt och snyggt) :)