onsdag 11 juli 2012

Nya kollektioner - 7 Dots

hos 7 dots!! Jag gillar verkligen deras papper och jag var ju lyckligt lottad att vinna deras tävling:-) De har 2 nya kollektioner som släpps i augusti:
New papercollections at 7 Dots! I really like their style and i´m really happy that i won their challenge:-) They release 2 new fabolous collections in august:







To die for!!! I loooove Domestic Goddess!







Jag kan lätt tänka mig hur många sätt som helst att använda de här 2 kollektionerna. De är så KOMPLETTA och precis lagom mycket vintage. Gillar massor!
I can easily think of a million different ways to use these collections. A bit vintage but not too much. Gorgeous











2 kommentarer:

Tanja sa...

Kära nån vad snyggt! Kliar i fingrarna :-)
Kram

Jeanette Nyström (Jeany) sa...

Grattis till vinsten! Jag förstår att du är glad med de där snygga pappren och dekorationerna:)

/Jeanette