torsdag 17 maj 2012

Majtävling hos LYHK

Månadens utmaning hos LYHK, alltså Little yellow house kits, är bara för oss som har kitet:-)
Det här har jag åstadkommit:
Little yellow house kits monthly challenge is only for subscribers, here´s what i made:
Jag har använt material från maj-kitet men också lite från andra kit. Masken fick jag som present nu när jag började prenumerera igen:-) Jag droppade acrylfärg i gesso för att få lite struktur. Fågeln och fjärilen är målade med Glimmer Glam. Jag är såååå inne på stämplar nu och har använt en hel del. 
I´ve used stuff from the May kit and a little something from past kits. When i used the mask i dripped som acrylic in to gesso to get texture. The bird and the butterfly are painted with Glimmer Glam. I´m sooo in to stamps right now and i´ve used a few...





2 kommentarer:

Jeanette Nyström (Jeany) sa...

Jättefin LO! Rosa och orange är såå snyggt ihop. Jag gillar alla dina små detaljer här och där:). Har inte fått tag på dig och tackat för senast på Scrapbooking med hjärta där vi sågs på Nathalies kurs

Ha en skön helg!
/Jeanette (Jeany)

Chantal Vandenberg sa...

Wow! What a fantastic layout!!!