lördag 26 maj 2012

jag är utvald

och ingår nu i DT-Teamet för En liten Butik, så himla sköj!! Tack för förtroendet:-) Längesedan jag designade för en butik, ser fram emot detta:-) Ska bara få till det och lägga loggan i sidebaren nu..kan inte ladda upp något där. Totalstopp, blogger tycker plötsligt att jag har för mkt bilder, någon som vet hur man gör???

I´m now a proud member of the DT-team at En Liten Butik and that´s really cool. It´s been a while since i designed for a shop so i´m very happy:-)



4 kommentarer:

Tanja sa...

Grattis! Du vet väl att Mörrum, där En liten butik finns, ligger bara nån mil från där jag bor ;)

Ami sa...

Välkommen i gänget!

AnnaB sa...

Så roligt! Grattis...! Har tyvärr inga tips angående loggan och blogger...

Hanna-Marie sa...

ja jag tyckte det var så kul när jag såg att du var den andra som blivit utsedd! älskar din stil :-)