söndag 15 april 2012

Sömnig blogg

hmm..lite sömnigt i den här bloggen, trist för alla inblandade. Lovar bot & bättring:-) Idag har jag för första gången på evigheter en hel söndag UTAN några planer...nu när jag har det känns det att jag har det allt för sällan! Här kommer lite som jag scrappat sen sist:

..hmm..a bit sleepy in this blog, shame on me, i promise to shape up:-) Today is my first free sunday for ages. I have no plans what so ever and i can feel that´s happening for a reason...i´ve been far too busy lately. Here´s some stuff i made:


Målade stämpelmotiv är inget ni ofta ser i den här bloggen;-) Nu blev vi på Veckans Skiss sponsrade med stämplar från Vilda Stamps så jag fick anstränga mig lite..
You don´t see this often in here do you;-)?? Veckans Skiss was sponsored by a stamp company so i had to do my best!

More mushrooms..

An art journaling page

Inside the box - tema hos Allt om Scrap. Jag startade med den här asken från Emmas jobb
Think - inside the box - a theme we had at Allt om Scrap. I started out with this little box.



och så här blev det! Ett "grattiskort" till Emma:-)
and this is the finishing product. A "birthdaycard" for Emma.

och som sagt det är söndag så kika gärna in på Allt om Scrap och se vad vi hittat på idag!


Vi har också stora saker på gång i familjen..Fanny och Nils har förlovat sig WOHOOO!! och snart, snart kanske det blir bröllop...??
We have some big plans in our family..Fanny and Nils are engaged YAY!!! and maybe we can look forward to a wedding...who knows..??





6 kommentarer:

Denise sa...

congrats to your daughter marja! love your projects.

tinawingren sa...

så mycket fint! Tack för titten i din blogg!

Vaktmästarn sa...

Wow, så inspirerande alster! Gillar allihop!!!
Kram Outi

Zarah sa...

Jätteläckra grejer!! Det översta kortet blev jag SÅ förtjust i! :D

Ami sa...

Så mycket snyggt!

Tack för de rosa-mist tipsen.

Tess Ekwall sa...

wow, vilka fantastiska alster du skapar!!
önskar dig en trevlig kväll.
kram, tess.