torsdag 22 mars 2012

Sen sist

Har inte haft lust att blogga precis men det kommer väl. Jag har alltid föreställt att sorg innebär att man sörjer hejdlöst och intensivt och visst gör jag det men det är så mycket mer oberäkneligt än vad jag trodde. Det kommer över mig helt plötsligt...och då står jag där,  helt handfallen med fullt av hundar i händerna och kan inte ta mig vidare. Men de är så förstående, då sätter de sig ned och väntar, de känner på sig innan det kommer över mig. Hur skulle man klara sig utan päls???
Kom i alla fall på att jag har scrappat lite som inte visats här i bloggen. Här kommer det:

I haven´t felt like blogging really but i guess it´s OK, it´ll come, later on. I always thought that to have grief is to cry enormously and all the time and i do that but it´s much more erratic than i imagined. It comes over me, all of a sudden and there i am, footed to the ground with lots of dogs in my hands, unable to move but they understand, they can feel it coming, even before i do. What would i do without them??
Well, i+ve made some stuff that i have not shown you. Here it comes:


All hjärtans dag/Valentines day
I was sponsored by Scrapgalen and i´ve used stuff from that kit. This layout and the next one was made for Allt om Scrap


Tracy and Fredrik in deep conversation


Min lilla hjälpreda/ Mums little helper
This one´s made for Veckans Skiss


Fanny and Anina at the age of 6 and 7, i think. Made for Veckans Skiss




Må så bra och njut av vårvädret!
Enjoy springtime!

3 kommentarer:

Tanja sa...

Saknar dig... sköt om dig!
Kram Tanja

Jennie sa...

Du är så fantastiskt duktig! Skönt att se att du får en del pysslat ändå.
Konstigt det där med sorg, och underbart med päls! Vad skulle man ha gjort utan dessa underbara fyrbenta?
Var rädd om dig och ta hand om varandra.

Denise sa...

amazing work Marja.
I love the dimension and textures.