onsdag 22 februari 2012

Scrapbooking med hjärtat


är en kreativ helg i STH 5-6 maj 2012 och jag skall gå.-) Kunde inte hejda mig här...Kolla in vad jag skall göra:
A creative workshop in Stockholm in may and i´m attending! Couldn´t stop myself, check out all the fun:

Nathalie Kalbach x 2:

I denna klass kommer Nathalie att visa dig hur du skapar en helt unik 12"x12" canvas som kommer att pryda sin plats i ditt hem. Du kommer att få använda produkter från Tattered Angels såsom Glimmer Mist, Glimmer Chalkboard, Glimmer Glam, Glimmer Glaze och mycket mer. Du kommer att få lära dig hur du skapar dimensioner och struktur med Gesso och andra roliga material samt hur du skapar intressanta detaljer med Vintaj Embellishments. Alla tekniker kan enkelt användas i framtida projekt och layouter. Allt material du behöver för workshopen finns tillgängligt och du kommer att få en lista på verktyg mm du kan tänkas behöva innan det är dags. Släpp lös din kreativa sida med Nathalie Kalbach!

En workshop där du skapar ett minialbum med Mixed Media och massor utav godsaker från Prima Marketing. Oavsett om du vill samla reseminnen från en speciell resa eller om du vill skapa om din vardag finns det med all säkerhet saker du skulle vilja spara för framtiden. I detta minialbum kommer du att få skapa med vackra produkter från Prima Marketing (kurskiten kan komma att variera lite i val av dekorationer), färg och Mixed Media tekniker för att skapa ett underbart konstverk som kommer att glädja alla som tittar i det! Andvänd den kreativa processen för att minnas underbara ögonblick, känslor och observationer du gjorde när du tog bilderna.


Christy Tomlinson

In this workshop, you will learn how to create unique and detailed she Art girls, as seen in my art and mixed projects! I will also teach you how to create backgrounds, textures, and layering styles on canvases using art mediums like modeling paste, paints, inks, indian inks and more! You will walk away from this class feeling confident in creating your own personalized" She Art" pieces as well as having learned new art techniques you can use in other mixed media projects! 







Nån mer som känner sig sugen???
Det fanns en workshop med Ingvild Bolme också men det är ju inte riktigt min grej...;-)

5 kommentarer:

Tanja sa...

Nej, vad kul. Jag älskar Nathalie! Avundsjuk!!!

ANNA sa...

*piper lite* Jag hade också velat vara med på deta event men min plånbok säger att jag inte får... Å Spinnvilds kurs, den hade kanske jag kunnat gå...

Eller äh! jag sitter nog egentligen bäst å grejar hemma i min egen vrå fast visst hade det varit kul att yra iväg och träffa andra pysslon över en helg. Ni får ha det så himla skoj!

ps. Mässan i GBG, duker du upp?

Maja Stokk / eyovine sa...

Då ses vi där =) Jag ska också dit!

Kramiz Maja

ANNA sa...

GBG-mässan, jag ska hjälpa Maria i MiMas monter så jag kommer att finnas på plats "hel tiden". Å jupp, vi kan höras via mail längre fram.

Linda sa...

Åh, jag skulle sååå gärna vilja gå jag med! Men dels har jag inte pengar till det just nu och dels jobbar jag hela den helgen...som vanligt när det är något kul känns det som. Hoppas du får det roligt!!!

Kram