måndag 6 februari 2012

Giveaway CS eBook -och en Godispåse

Jag är så himla stolt !!!!!! över att jag är med i den här inspirerande eboken och nu har du chans att vinna ett exemplar, då slipper du köpa en egen. Massor av gööörsnygga skisser och 50 designers från hela världen som tolkar. Jag tycker den här boken är super, Kristine på CS har gjort ett grymt bra jobb ,inte vill du missa den???
I´m so extremly proud !!!! of being part of this sketchbook, it´s packed with awesome sketches and 50 designers from all over the world. Wanna get a fre copy? I think Kristine at CS has made a wonderful book so don´t miss it!!


För att ni skall bli ännu mer sugna firar jag extra och har en vanlig godispåse också, innehållet ser du här: I wan´t to celebrate a little more (can´t stop myself..) so there´s more stuff to win, look here: 
Färgglatt, rörigt och lite här och där - precis som jag;-)
Colorful, messy and a little bit of everything - just like me;-)

En mask och några stämplar/A mask and some stamps

Om du vill vinna boken eller min godispåse så blogga om detta, länka till mig och lämna en kommentar innan innan söndag 12/2. Klart du är på!!

If you wan´t to win this ebook or my giveaway (i´ll ship international), write a post in your blog and link to me, leave a comment here and tell me about it, before sunday 12/2. Go for it!

6 kommentarer:

Tanja sa...

Såklart!
Kram

Tanja sa...

Woops! Du kanske vill ha min länk också: http://personligpragel.blogspot.com/2012/02/vinn.html

Carolina sa...

Klart jag är på :) Kika gärna in på min blogg då och då!

http://labbolina.blogspot.com/2012/02/tavling.html#links

EmmaB sa...

Wow vilka härliga priser!! Och boken lät riktigt spännande :)
Har självklart bloggat om din blogcandy, här är länken: http://emmascrapbooking.blogspot.com/2012/02/blog-candy-hos-missdeerest.html

Ha det fint!
Emma

Chris_P sa...

WOW - detta kan man ju inte missa!!

Denise sa...

congratulations Marja. Your work is amazing. Hey, you won the Cocoa Daisy pinterest challenge too. :)