söndag 12 februari 2012

Gäst DT hos LYHK

Missa inte min give away i förra inlägget, sista dagen idag;-)
Här kommer mera som jag gjort för Little Yellow House Kits, den optimala kitklubben!!!
Here´s more from Little Yellow House Kits:

Kärlek x 2/ Love x 2



Systrarna och Nils i New York, sommaren 2011/Sisters and Nils in New York, summer 2011



Ett gammalt örhänge fick vara med/ An old earring had to join






Alltid kul att skapa med något som någon annan har valt. Det här kitet inbjöd till femtioelva olika kombinationer. Tack Mison:-) I love to create with kit that someone else picked out for me. This kit was really inspiring. Thank You Mison:-)

5 kommentarer:

Labbo sa...

Wow, så snyggt! Jag har också hittat det där stickersarket, ska bli kul att jobba med :)

EmmaB sa...

Vilka härliga färger det är i kitet! Vackert :)

Åsa/asamia sa...

Oj oj oj så många läckra skapelser! Tack för titten!

Cattis sa...

Fantastiska läckra skapelser!! =) Du har fått en sak av i mig in min blogg, kom in och titta vettja!

Kramis!

Denise sa...

wow, so so cool Marja.
I was just at Marie's blog and saw how cool this kit is. great job.