fredag 3 februari 2012

Gäst DT hos LYHK

Den här månaden gästar jag Little Yellow House Kits och här ser ni mitt första alster från ebruari kitet (det kommer fler..):
I´m proud to be "Guest of the month" at Little Yellow House Kits and this is my first piece from the february kit (more to come..):


Det är en gammal ram jag köp på loppis och sedan tagit bort den fula bilden och gjort en egen. Jag är väldigt (underdrift) inne på att göra den här typen av ramar just nu..jätteroliga att göra!
This is a vintageframe i bought at a thrift shop. I´m very (understatement) much into these kind of frames right now...great to work with!!
Jag kan verkligen rekommendera Misons kit-club, hon sätter ihop jättefina kit till bra pris så varför testar ni inte att provprenumerera??
I do love this kit-club, Mison is very good at putting scrappy stuff together, why don´t ou give it a try??

Februari kitet


Add On februari


1 kommentar:

EmmaB sa...

Vilket inspirerande alster! Riktigt snygg :)