tisdag 3 januari 2012

Veckans Lift

Det fortsätter att hända roliga saker på Veckans Skiss! Den här veckan liftar vi i teamet varandra och vi vill också att DU skall lifta någon ur teamet. Jag valde att lifta Annas underbara layout Habbelpuss:
There´s a lot going on over at Veckans Skiss. This week we´re scraplifting each other in the team and we would love if you did your own lift from one of us. I choosed Annas beautiful layout Habbelpuss:




Här ser ni min tolkning om min mormor Bibbi. Fotot är från 1962, mitt födelseår. Min mormor var en mycket parant och modern mormor, hon bakade bullar i Chaneldräkt och hade en walk-in closet med eget angränsande badrum i svart och mintgrönt. Hon älskade och samlade på konst och vackra saker och jag har ärvt många fina saker från deras hem som var mitt andra hem.
Here you can see my grandmother Bibbi. The photo is from 1962, the year i was born. She was a very chic lady, she baked buns in a Chaneldress and she had a walk-in closet with her own bathroom next to it. Her bathroom was very luxury in black and mint green. She loved and collected arts and lots of beautiful things and i inherited some of them.






5 kommentarer:

Tanja sa...

Vilken underbar mormor! Och vilken underbar tolkning! Kram

Cattis sa...

WOW!!! Så läckra layouter båda två!! Jag måste kika in till veckans skiss ikväll och leta upp någon! =)

Tanja sa...

Det var en väldans fin upp-piffning av bloggen ;)

Denise sa...

so beautiful.
congrats on the new camera!!

Karolina/karehed sa...

Vilken härlig layout och mormor! Jag gillar speciellt den coola bakgrunden med cirklar, så snyggt! :-9