onsdag 2 november 2011

Blandad påse

med några alster som visats i AoS söndagsbilaga och Norge, hos Scrappeland.I söndags liftade vi Cattis och jag liftade två av hennes layouter. Hon är en väldigt inspirerande scrappare så det var inte svårt!
A mix with some layouts from AoS and from Norway, at Scrappeland. This sunday i was inspired by a great scrapper from our team, Cattis and i lifted 2 of her layouts.

Get inspired by this one and maybe you win and get a RAK from me, check it out at Scrappeland!




My son in law - Nils


Juno - always happy!!


3 kommentarer:

Ami sa...

Så mycket fint! Jag gillar verkligen dina färgkluddade alster. Någongång ska jag våga mig på något liknande, hoppas jag. :)

Denise sa...

Marja these are incredible. I am so inspired to create after seeing what you do. wonderful! hope you will be at the crop? it will be fun to hang out on line with you!

Cattis sa...

Du är ju bara så bra!! Vilken läcker layout den översta!! Och så roligt att du ville lifta mig! Så inspirerande och läckra! Gillar din stil mycket! =)