fredag 25 november 2011

Adventsutmaning del 1

Hos Scrapgalen har de en adventsutmaning vilket innebär att jag helt plötsigt skulle göra två julfransprydnader för jag är ju med i Nat´s secret Santas Ornament också (fast den får ni inte se nu;) Låter ju som jag är tvungen att göra julpynt..hmm..
Nu när det är jul igen är det mycket söta tomtar och vackert pyntade hem men nu är det så att jag inte är överförtjust i julpapper och käcka små tomtar och askar. Jag tänkte att jag ville göra en julgransprydnad som inte skriker Hej alla tomtegubbar utan som helt enkelt vrålar att den har jag minsann gjort! Och när jag tänkte så..då blev det så här:
There´s an advent challenge going on at Scrapgalen  where you´re supposed to make your own christmas decoration. Since i´m not that keen on christmas paper and cute little santas i had an idea that i wanted a decoration that really had my name on it... and this is the result:

Sedan kunde jag inte låta bli att klämma in ett budskap - det är ju ändå jul och då passar väl ett fredsmärke alldeles utmärkt:)
It´s christmas time so why not wish for a little more peace on earth?

Men nu upptäckte jag att tävlingen gick ut kl 16 00 idag:( Så går det när man alltid är ute i sista minuten...


1 kommentar:

Lilla07an sa...

LÖÖVE IT! Helt underbart med peacemärket på. Fram för fler annorlunda juldekos tycker jag *s*
/Maria