onsdag 26 oktober 2011

Mollys

har en utmaning så jag scrappar vidare och blev jättesugen på det här fotot:
There´s a challenge at Mollys scrapbooking and i really liked this inspirationphoto:

Här har ni min tolkning/Here´s my take





Första gången jag scrappar i den här storleken. Tänkte att det är ju lättare att förvara A4 storlek..slipper ha dem på hög;) Allt material från Mollys, Yellow House and Cocoa Daisy. First time for me in this size, i thought it would be easier to store, instead of all these piles of layouts all over the house;)

2 kommentarer:

Ulrika sa...

Vilken rolig och fin layout!! Gillar alla de söta burkarna, färgglatt och fint!

Lilo sa...

Men hallå! Vilken cool layout! Jag hade aldrig kommit på den här idéen tror jag... gillar den massor!!! =) Vi har omröstning jag och DT-teamet nu och hoppas kunna meddela vinnaren imorgon i Mollybloggen! =) Lycka till!