söndag 16 oktober 2011

sen sist

Förra helgen var jag i Stockholm och träffade några ur Allt om Scrap gänget. Moma, Lilo, Maria, Cath och jag scrappade och pratade på en hel del:) Skoj! Det var en mysig helg och det gick jättebra att resa med voffsarna, de är så himla bra på det:) Jag har lite dåligt samvete för att jag bloggar för lite men just nu är det bara FÖR mycket hela tiden. Jag slår nästan knut på mig själv..och det är ju ingen bra grej..

Last weekend i was in Stockholm and met some of the girls from Allt om Scrap. Moma, Lilo, Maria and i did some scrapping and talked to a lot:) Fun! It was a nice weekend and it was great to travel with the dogs, they are so amazingly good at it:) Haven´t been here for a while, this log is a bit neglected but there´s way to much going on right now, i´ll be more frequent, i promise...

Den här layouten var med i Allt om Scraps söndagsbilaga förra veckan, då handlade det om läsning. Den här veckan gör teamet egna bakgrunder, ivrigt påhejade av mig! Missa inte det!



Inga kommentarer: