söndag 11 september 2011

Söndagsbilagan

Den här veckans söndagsbilaga från Allt om Scrap! Givetvis måste du kolla:) Den här veckan bjuder vi in våra läsare till en ATC-swap. En ATC (artist  trading cards) är helt enkelt ett kort i samma form som ett spelkort ur en kortlek. Du dekorerar det hur du vill. Man kan tex dekorera både fram- och baksida eller bara ena sidan och skriva en hälsning på den andra. Det finns inga regler. Perfekt om man vill använda spillbitar och få undan lite papper och gamla dekos.
Titta i AoS-bloggen och anmäl dig, du skall göra 3 kort och skicka till oss, sedan får du 3 kort tillbaka. Vem vill inte ha trevlig post?

Här är exempel på enkla ATC som jag har gjort:

Framsidor

Baksidor

Framsidor

Baksidor


Här är också två alster av mig ur tidigare söndagsbilagor:
Jag - mitt första år 1962


Jag och mina kusiner, tror det är 1968

4 kommentarer:

Anonym sa...

Super snygga Kram Hoffmansdesign

Tanja sa...

Å vad kul!Gillar swappisar ;)

Denise sa...

gorgeous projects. love the layouts. the top one most of all.

Marolle sa...

WOW et fedt layout du har lavet!! SÅ sejt.