onsdag 7 september 2011

Hög måstefaktor

Hur skall jag göra här, kan inte bestämma mig om jag vill ha tunikan eller koftan, egentligen vill jag ju ha båda..hmm...
Can´t make my mind up between this blouse or sweater, to be honest i want both..hmm..


Tycker den här koftan från Love Forever är grymt snygg! This sweatervfrom Love Forever is awesome!


Den här tunikan från Ester Elenora är jättefin, jag kanske inte skulle välja leggings och rymdskor på fötterna till...This blouse from Ester Elenora is beautiful, i might not wear it with leggings and shoes from outer space..


Den ser bättre ut här. It looks better here.

Vill ni se mer snygga kläder så kolla in Miss Gretas höstnyheter. Modellen har jag ju fri tillgång till men inte kläderna..:-( Kan ju bero på att jag tillverkat modellen själv...
If you want to look at more fancy clothes, check out Miss Gretas news. I have free access to the model but not the clothes..:-( and that´s because i made the model myself...

1 kommentar:

Tanja sa...

Coola. Jag röstar på koftan. Jag har nämligen hört att det kommer en tid i varje kvinnas liv då hon bär leopardmönster :), så den tiden kommer förr eller senare...