söndag 28 augusti 2011

Söndag

Just nu är klockan tidigt, jag går på Canis 1-åriga Klickertränarutbildning och den här helgen är första helgen. Så himla roligt och Polly är enormt duktig, ibland blir jag imponerad av min egen hund. Varje dag går det år minst 1 kg godis, klart Polly är i sjunde himlen, bara jobb och mat...Stackars JUno (värsta mammegrisen) är hemma med Sandra, Fredrik och Tracy men hon ligger bara i hallen och väntar...liten. Fick gå upp kl 06 00 ad vså jag hann träna lite ute på fältet med henne.Igår kväll var vi jättetrötta..Darlingen hade stängslat på Hundfokus hela dagen och jag gått på kurs, somnade kl 22 00.



Idag kommer Allt om Scraps söndagsbilaga ut så titta gärna in i den och kolla när vi scrappar gamla foton!

Ha det bra så länge :-)

2 kommentarer:

Marolle sa...

glæder mig til at høre mere om det klikkertræning. Vi er netop også begyndt at træne klikker med Saga, og det ser ud til at det fungerer rigtig godt :)

Marie/Mison sa...

Kul och spännande med kurs. Förstår precis hur trött man kan vara. En helg med bästisen i Stockholm är inte alls bra för sömnen heller...