lördag 6 augusti 2011

30 days photochallenge

Japp, jag hoppar på den här fotoutmaningen, är lite sen på det men det gör väl knappast något? Jag hittade den hos Marolle men det är den här tjejen och hennes vän som startade upp den. Tänkte att jag även kunde använda mina foton och scrappa om en vecka i mitt liv, som många andra bloggare, tex Alissa har gjort.
Yep, why not? I´m giving this photochallenge a try, i´m a bit late but so what? i found the challenge at marolle but this girl is one of the hosts. I was thinking maybe i could use the photos for scrapping a-week-in-my-life project, i´m pretty impressed at Alissas minibook.


Dag 1-5/Day 1-5:

1.Selfportrait


2. What i wore - doggy outfit this morning

Walking shoes

4. My favourite color is turquoise-blue


3. Clouds


5. Someone i love - Juno and her beloved piggy. She´s sleeping like that, close to her little pig.


6. Childhood Memories - Here´s a chandelier from my mothers house. Originally it´s from my grandmother and when i was a kid i was lying on a big mat beneath it and just watching the light play. It´s huge, you have to have high ceilings or a very low table..i have to build a new house for it...

This is my mother when she was a young girl. My grandparents had an artist to make portraits of their 4 daughters and it was so beautiful when the 4 portraits hung side by side. They had a big house and collected art and it was splendid to grew up with all this beautiful paintings around me.


2 kommentarer:

Tanja sa...

Vilken himla skojsig idé!

MrsPolkaDot sa...

härligt att se att du är i farten...rolig grej att hoppa på! Kanske är vad jag behöver för att få lite fart på mina inlägg! :) kramkram