söndag 17 juli 2011

Skissedilla #120

Jag tycker det är kul med många små foton så den här skissen på Skissedilla var ett måste.
I love when there´s lots of photos so i just had to do this sketch over at Skissedilla.


Jag har använt mig av Juli-kitet från Cocoa Daisy och först smetade jag gesso över pappret och när det torkat stänkte jag på Distress Ink och sedan sprayade snabbt på med vatten tills jag fick rätt effekt. Jag har använt galler från en engångsgrill, en gammal plåtetikett från en telefonstolpe (?) som det faktiskt stod Halland på, tyckte det var lite kul och ett litet kretskort. Några symaskinssömmar, lite crackle paint och så var det klart. Den här layouten var jätteskojig att göra :-)
I´ve used the July kit from Cocoa Daisy and at first i smeared gesso on the paper and when it had dried, i sprinkled on distress ink and then quickly sprayed with water until i got the right effect. I ve used the grill from a disposable grill, an old metal label from a telephone pole (?)  Ít´s written Halland (my county) on it, thought that was fun and a small circuit board. Some sewing machine stitching, a little crackle paint and that was about it. This layout was great fun creating :-)


Det blir inte alltid som man tänkt sig....../It is not always as expected....





7 kommentarer:

sandi sa...

Wow! This is absolutely gorgeous! Your painted background is fab and I just love all the tidbits and torn paper...stunning!

Janne-Lise sa...

I just love this LO :)

Lula sa...

Jeg elsker dine små detaljer og din fargebruk! Herlig side med masse å lene øynene på! Flott bruk av maling:)

Takk for at du leker med oss

Klem Lula

Anonym sa...

Snyggt snyggt.
Kram Hoffmansdesign

Veronica sa...

Gratulerer med seieren hos Skissedilla, den fortjente du! Denne lo'en var UTROLIG LEKKER! Elsker detaljene, bildene, og alt; den var bare råflott:)

Scrappegal sørlending sa...

Så mange gøyale detaljer og effekter du har fått med på denne layouten!!! Stadig noe nytt å se på her! Skulle mer enn gjerne studert denne i virkeligheten ja!!! :) :) :)

Synne_:) sa...

Såå glad jeg er for at du vant inne hos skissedilla så jeg oppdaget din blogg med alle fantastisk inspirerende kreasjoner <3 Må garantert titte innom igjen til deg . Takk for at du deler :D Ha en strålende herlig sommer videre klem