lördag 30 juli 2011

Pröva något nytt

ja, det är hälsosamt och bra för kreativiteten. Jag funderar på att pröva att vara med i Dina Wakely och Samie Kiras utmaning, man skall göra 2 canvastavlor i veckan under augusti! Klarar jag det? En riktig utmaning, behöver jag säga att jag önskar mig acrylfärger och bordsstaffli i födelsedagspresent...hallå, familjen hör ni....;-) Någon annan som är på?

It´s healthy and inspiring to try some new things..i´m thinking of playing along with Dina Wakely and Samie Kira in their challenge. I´m supposed to do 2 canvases a week in august! Is that a fact..huh..I can do it?..a real challenge! I can say that i wish for some acrylics and a table easel at my birthday..dear family..did you get that...;-) Anyone else that want´s to play?


1 kommentar:

Karin sa...

Det är ju precis din grej!!!! Do it!! Jag är fortfarande full av inspiration efter vår scrapträff hos dig och håller på att fila på en liten canvastavla jag med. Du bara måste vara med som är så duktig :)) Kram