torsdag 2 juni 2011

Semester från mig själv

Ja, det känns som om jag behöver det. Hur man kan bli så sjuk av något man inte längre har (tanden alltså), är märkligt. Jag har fått en konstig varböld på sidan av hakan och halsen och den är inte skojig, fick penicillin och andra tabletter så nu hoppas jag det släpper. Jag har ont i magen av att inte ha ätit ordentligt på 2 veckor och har fått ont i ryggen av att jag sover dåligt och är spänd. Suck.
Här kommer lite alster som jag gjort för ett tag sedan, bla till Cocoa Daisys Crop och på den lilla trevliga scrapträffen jag hade hos mig i lördags. Enjoy!

It feels like i need a vacation from myself. How can one be so sick of something that no longer is a part of me (i mean the tooth), strange i think..I have an abscess on the side of my chin and it´s not amusing, i can tell you, i´m on penicillin and some other stuff and i really hope i get rid of this now. I have stomach ache and my back is sore, cause i´m tense, i don´t eat and don´t sleep well. Sigh.
Here´s some stuff i made a while ago, for Cocoa Daisys crop and at the little crop i had at my place. Enjoy!

Nothing disappears as tears in rain - John Milton

Eat your heart out Lisbet Salander - Anina looks like she´s part of the movie "The girl with the dragon tatto" based on the Millenium books by Stieg Larsson

A canvas, to dress up my sewingroom!

Discover - Liam in full action

The man himself

2 kommentarer:

Anonym sa...

Tänder eller förre detta är inte kul. Hoppas det går över. Ha en kanon helgdag
Kram hoffmansdesign

Tanja sa...

Stackare! Jag blir iallafall alltid så glad o inspirerad av dina alster. kraaam