måndag 23 maj 2011

Gräsligt

¨I fredags fick jag lite ont i en tand och tänkte att jag får nog gå till tandläkaren på måndag men det accelererade något alldeles väldigt och igår fick jag akutoperera  bort tanden. Infektion under tanden och gud vet vad. Att en tand kan göra så ont, herregud:( Nu är den borta i alla fall och kvar är jag, aningen demolerad..jag har inte ätit på 24 timmar, kräkts och är helt slut. I natt vaknade jag av att jag dreglat så mycket att jag satt fast i kudden..charmigt. Som tur är är Fanny här och hälsar på och kan gå ut med hundarna på dagen. Förhoppningsvis överlever jag detta...

Last friday i got a little pain in a tooth and i thought i should probably see the dentist on monday but it accelerated extremly fast and yesterday i got an acute surgical removal of the tooth. Infection in the tooth and god knows what. The fact that a tooth can cause so much pain, my god: ( Now it's gone anyway and here am i, slightly demolished .. I have not eaten for 24 hours, vomited and i´m totally exhausted. Last night i awoke to my drooling so much, that i was stuck in the pillow .. charming. The good news is Fanny´s here to visit and can walk the dogs during the day. Hopefully i will survive this ...



2 kommentarer:

ItaPita sa...

OJ att det blev så allvarligt av det...
Krya på dig
Kram

MrsPolkaDot sa...

Åh fy vad hemskt! :( hoppas det är bättre nu på kvällen! Kramkram