fredag 8 april 2011

Wow! Vinst:)

Japp, jag vann lifttävlingen hos Scrapgalen och det var ju massor av fina bidrag så jag är grymt stolt (för att inte tala om vad Polly är, hennes ego är nu ännu större - om det är möjligt?):)
Yep, i won the liftchallenge over at Scrapgalen! there were lots of competing,beautiful layouts so i´m extremly proud (now Pollys ego is even bigger than before- if that´s possible?)

Gunga litegrann..gunga lite bak och lite fram..
(från en sång jag sjöng för barnen när de var små)


4 kommentarer:

pia iris sa...

ikke rart du vant for denne var skikkelig flott. digga fargene, den store biten med mesh og turkis lampe.
ha en flott helg. klem pia

Tanja sa...

Tack för swap-paketet;) Kom idag. Roooooligt!
Kram

Karin sa...

GraTTis Marja!!
Tror min kommentar ramlat bort vid ett tidigare inlägg. Måste bara säga att så fin och kul din fågelbur är. Jag har lagt den i min inspirationsbok.... Kram

Kajsa sa...

HEY! det är väl inte konstigt att du vann.. din LO är ju fantastisk..jättefin.. känns längesen jag scrappade.. blir mest att jag målar stämpelbilder just nu men det är otroligt kul..
hoppas vi ses snart igen..
kram kram