måndag 11 april 2011

Kan inte hejda mig

och sluta scrappa..måste jag det undrar ni kanske..?? Nja, men jag behöver engagera mig lite i mitt hem och särskilt nu när solen skiner får man ju lust att ha fint inne. Med fint menar jag inte ha målarverkstad överallt. Jag har inrett (med det menar jag att jag ställt in lite saker..hmm) ett syrum i Ems gamla rum så det skall bli lättare att sy, liksom grabba tillfället. För säkerhets skull tog jag ut ett skrivbord från förrådet för att ha som sybord. Vet inte om det var en bra idé..nu måste jag ju måla det också? Vilken färg tycker ni?

Can´t stop myself from scrapping..do i have to, you might wonder? Nahhh, but i do need to finish some interiorprojects, now that the spring is here it´s nice to have home that´s not looks like a painters workshop..I´ve put a table in what used to be Ems room and i´m going to use it as a seewingroom. Don´t know if that was a good ideá..hmm..now that i have to paint that as well..In what color, do you think?

5 kommentarer:

Fanny sa...

turkos!

Snor och Glamour sa...

Vitt så klart! ;)

Tanja sa...

Inte för att jag gillar rosa, men jag tycker att det var coolt som det är :P

Kajsa sa...

behåll färgen.. gör det inte jobbigare än vad det är.. =).. pajen blev supergod.. rekommenderas helt klart.. kram på dej

MrsPolkaDot sa...

tycker också att den är helt ok som den är...annars röstar jag ju på turkos! ;)