torsdag 21 april 2011

Jag tycker bäst om

när flickor sjunger (förutom Antony då..). Just nu är det Lykke Li och Miss Li som går i ett..
I prefer female voices  (except Antony then...)  right now i´m listening ti Lykke Li and Miss Li..









Hur kan man ha en sådan fantastisk röst? Jag tröttnar aldrig, ångrar bara att jag upptäckte honom så sent men mitt musiklyssnande går i vågor, tidigare har jag ätit medicin som gjort att jag varit ljudkänslig men så är det inte längre:) His voice is amazing? I never get tired, just regret that I found him so late but my music listening goes in waves, earlier on i was on medication that made me sensitive to all sounds but that´s not the case anymore:)




1 kommentar:

mahlin sa...

oh ja..Anthony är helt otroligt.. just cripple and starfish upptäckte jag runt 01 och blev helt över öronen kär i hans röst.. lykke li är också en pärla!