torsdag 10 mars 2011

Nu bär det iväg

till Stockholm. Vi åker upp för att hälsa på Fanny och Nils och tillsammans skall vi gå på Outdoor- och Fiskemässan..ja, jag och Fanny håller oss nog till Outdoordelen...Under tiden att jag är borta kan ni roa er med att kolla in den här fotografen, Irina Werning. Vilka fantastiska foton! Hon tar gamla foton, organiserar och arrangerar inför det nya fotot så att det blir exakt som det gamla. Såååå fräckt, jag blev jättesugen på att testa det..Här kommer lite smakprov på hennes arbete:

Today we´re heading for Stockholm, to visit Fanny and Nils and the Outdoor- and Flyfishingfair. i think me and Fanny prefer the outdoor part...meanwhile i´m gone , you can amuse yourselves by checking out this photographer, Irina Werning. What great photos! She takes old photos, organize and arrange, for the new photo to be exactly like the old . Sooo cool, i´m  really excited to try it .. Here are some samples of her work:





You can clearly see how the surroundings have change and how people still look the same..i just love this..sooo coool!

2 kommentarer:

Hoffmans Design sa...

Ha det kanon i Stockholm.
Och ha en kanon helg. Kram

Lisa sa...

Hej Marja!! Va roligt att se dej i min gästbok! Här är jag :)