fredag 4 mars 2011

{Enjoy} daily life

Jag har legat lite efter med mitt minialbum men nu är jag ikapp:) Så himla kul med den här kursen!
I´ve been a little behind with my minialbum but now i´m catching up:) Really {enjoying} this class!


 
Gå på loppis gör vi ofta och gärna/Love thrifting


Jag, Nils och Fanny med voffsar på utflykt/A picnic with Nils, Fanny and the dogs


Jag älskar att läsa och gör det varje dag, just Jon Ajvide Lindqvist är en stor favorit/Love reading, i´m doing it everyday

Familjeliv förstås/Familylife is great


Tänd ett ljue eller två/Light a candle or two

2 kommentarer:

Susanne sa...

Vilka underbara detaljer du har på dina layouter och alster. Underbara! Ha en bra helg! Kram

MrsPolkaDot sa...

aaaaa....vad du är snabb! :D Jättesnygga, har du fått kitet nu också? Du jag får inte inlägget om swapen högst upp på sidan? Vet du hur man gör? KRAMKRAM