torsdag 10 februari 2011

TävlingsLO om mig x 2

Dags att tävla igen! Först ut är Thats just so cute med en sketch och här har ni min tolkning. Jag såg en väska som jag ville ha, VÄLDIGT mycket och gissa vem som köpte den till mig...
Time to compete..again! First one is Thats just so cute, with a sketch challenge and here´s my take. I spotted a gorgeus bag that i REALLY, REALLY wanted and guess who bought it for me....


"Var en larv om dagen och en fjäril om natten
och låt din väska spegla det. "  
av Coco Chanel



Jag har färgat in all metall med alco ink, älskar det, blir så himla bra, bokstäverna har jag sprayat med mist! I´ve colored all metal stuff with alco ink. Just love that, the result is amazing. The alphas are dyed with mist.

Den andra tävlingen är också en sketch, fast för Stellas och här har ni min tolkning:
The second challenge is another sketch, this time for a swedish shop: Stellas and here´s my take:

Snart 50 - halvvägs genom livet? Skall jag bli 100 år? Vad kan man ha för hund då?
Almost 50 - halfway through life? Do i want to be 100 years old? What kind of dog am i able to have then?

Hmm..i verkligheten var alla lila färger likadana...     
 In real life - al the purple colours were the same...

Höll på att glömma skissen!!
An the sketch..almost forgot!



4 kommentarer:

pia iris sa...

så herlig og leken den var, eller begge var flotte da ;o)
likte det farga metallet jeg og, ble kult.
takk for at du deltar hos oss i thats just so cute.
ha en flott dag. klem pia

~Isabell~ sa...

råååå tøff,jeg bare elsker det du lager.

Takk for ditt bidrag=)

Hoffmans Design sa...

Ibland ser jag dej ute med alla dina hundar men jag tycker inte om att tuta. Vad fina scrapp blad du gör. du e jätte duktig. Hade ni kul sist i Halmstaden.
Kram

Gunn-Elin sa...

Så leken og morsom :) Så kult med sømmene rundt og alle de små veskene. Og for en veske da :)
Tusen takk for at du deltar på vår skisseutfording.
Klem Gunn-Elin.

Liker den andre LOen din også. Du er rå!!