måndag 21 februari 2011

Skaffat katt

Ja, helt plötsligt blev vi med katt! Med tanke på att det lyser DÖDA i ögonen på Juno och Polly när de ser en katt så tyckte jag det var lämpligt (fast jag frågade inte katten). Polly bryr sig faktiskt inte så mycket men jag blir lite orolig när jag ser hur Juno leker med den. Vilt är en underdrift om jag säger så....ja, ja den var billig i allafall...
Yep, all of a sudden we´re catowners! A good choice?..nahhh...the only thing that strikes Polly and Juno when they meet a cat, is YES LET`S KILL so i thought of it in an educational way (but i didn´t ask the cat). Polly doesn´t care that much but when Juno plays with it..pretty ruff, i get just a  little bit worried. Will it survive? Anyway, it was cheap....
Mjaoooww, where am i? In a nuthouse?

Inga kommentarer: