lördag 5 februari 2011

Scrapträff

För en vecka sedan var jag på scrapträff hos Therese i Halmstad. Vi försöker träffas ungefär var tredje månad och det är hur bra som helst. Inspirerande, kreativt och med god mat. Jag fick scrappat flera presentkort till Aninas café och påbörjat en LO. Annars kan man ju bara prata, det går ju himla bra det med ;)
Last saturday i was on a crop, at Therese´s house in Halmstad. Vi try to meet every third month and it´s sooo nice. Inspiring, creative and lots of good food. I made some cards for Aninas cafe and started out on a layout. Most of the time i just chatted ... ;)

Therese

Susanne och Carita

Jonna

   
Karin

AnnLouise

Linda

Carita vill väldigt gärna vara med på kort..Carita´s really struggling to be in this pic...


3 kommentarer:

Karin sa...

Kul att se lite foto. Jag länkar till dig eftersom jag aldrig fick upp min kamera :)
Hoppas att det kommer bilder på dina snygga presentkort oxå....Kram

Denise sa...

Your crop looks like so much fun. I never get much done at them either. Always too busy chatting and enjoying the food :)

Tanja sa...

Såg att din fina LO figurerade på NerdyVictorous. Jag tycker den skulle vunnit! Kul att en svensk tjej fick designplats. Men det finns 2 platser kvar...

Tanja