lördag 22 januari 2011

Gäst DT del 2

Dags för andra delen av mitt Gäst DT-uppdrag hos Therese på LScrapbooking. Det här uppdraget blir en lååång följetong för jag får hela 3 paket med MASSOR av trevliga saker i. Jag fortsätter med Prima papper och massor av dekorationer. Även chipboarden (detaljer och bokstäver) kommer från butiken. Jag har dressat upp den med lite stickles. Jag har sprayat Artisan Elements (gummidetaljer från Pink Paislee) med mist och sedan torkat av dom försiktigt. Ni hittar allt utom idolkortet och gamla bokmärken i butiken.

Now i´m bakc with part two of my GDT assignment at Lscrapbooking. This assignment goes on and on cause there is 3 packages packed with beautiful stuff. On this layout i´m using more Prima papers and lots of embellies. I´ve used stickles on all the chipboard to make it shine. i coloured Artisan elements with mist and carefully wiped it off to get the right look. You find all the stuff, except the old idolcard and bookmarks.





1 kommentar:

pia iris sa...

aldeles nydelig. herlige farger og lekkert pyntet.
ha en flott søndag. klem pia