onsdag 15 december 2010

Veckans Skiss

Denna veckan är det vår egen Fia som gör skissen. En väldigt inspirerande sådan tycker jag. Jag har scrappat om våran favoritkille, världens gulligast Zino. Trots att han är liten leker de kanonbra ihop, han bangar aldrig för Junos tuffa tag eller  Pollys vilda dragkamper..
This week it´s our own teammember Fia, making the sketch. It´s very inspiring i think and i did a layout about our favourite guy, cutest in the block - Zino. He´s small but oh, so tough, he never booms to play ruffy games with Juno or to do a tug of war with Polly..


På tagen har vi skrivit ett litet meddelande till Zino..
There´s a littel message for Zino, written on the tag..


8 kommentarer:

Malin sa...

Tack Marja! Det är så roligt att titta på den för man upptäcker hela tiden nya detaljer! Vi blev SÅÅ glada hela familjen ((*_*))

ItaPita sa...

Ja Zino är mysig han =)
Kram

MrsPolkaDot sa...

Snygg LO med en gullig rubrik! :) Blev sugen på att testa skissen! Haha...nej jag har aldrig hört att någon har vunnit på Ica heller...

Marolle sa...

Hej Marja, jeg har sendt 2 mails til dig, har du ikke fået dem ? knus

saris pysselblogg sa...

Hej...

Jag vill bara säga att jag gillar det du gör... I mina ögon har du en tuff och färgstark stil... Något att ta inspiration ifrån, antar jag...

Denise sa...

love the layout and the sketch! Merry Christmas.

ANNAANNA sa...

Haha.. du fattar att jag inte kunde låta bli va *smiles* inget kunde ju vara mer passande...

Hoppas nu har lugna sköna dagar nu mellan helgerna.

Hoffmans Design sa...

Vill bara hoppa in och önska dej Gott nytt År 2011.
Kramizar