fredag 3 december 2010

Appointment with me

Det var ett tag sedan jag gjorde Carrie och Glorias fotoutmaning men nu är jag på igen! Den här gången gällde det att ta foto av sig själv just nu. Jag tvingade ut en elev vars hund jag skulle rasta, och hon tog det här fotot. Om jag inte ser er och ni inte känner igen mig utomhus nuförtiden, så beror det på alla kläder och lager jag har på mig. Om man ska vara ute 5 timmar i sträck gäller det att palta på sig!
I know, haven´t been ding my homework but here i am again! I forced one of my "dogclients" to take a photo before i walked her dog. If you don´t recognize me or i bypass you, it´s beacuse of all the clothes i´m wearing. I´m working outdoor for about 5 hours in a row and it´s sooo cold and windy outside, feels like Siberia..i think..one has to get dressed properly!!

Inga kommentarer: