onsdag 17 november 2010

Veckans Skiss

Tisdag = Veckans Skiss och den vecka står Jennie för skissen:
Tuesday = Veckans Skiss and this week it´s Jennies sketch:

En rolig skiss men först blev min layout alldeles platt så jag fläskade på med lite mer detaljer och helt plötsligt blev den överlastad och spretade..hmm..men jag blir glad av den ändå:)
A nice sketch but at first my take was all flat and when i threw some embelles on top it suddenly was tooo much..hmm..anyway..it makes me happy:)







3 kommentarer:

~Isabell~ sa...

oi oi oi, så kul, digger alle lagene og detaljene=)

Teres sa...

Vad glad jag blir som hittat till din blogg (av en slump. Otroligt fina färgglada alster som du gör. Tokgillar din scrapstil! Hit återkommer jag gärna. kram /Teres

Torill sa...

Knallflott!!!
Digger stilen din!!!
Så mange flott detaljer og hærlige farger!!!