torsdag 11 november 2010

Tröttisen

Någon mer än jag som är trött? Är det årstiden, åldern eller ont i ryggen? Man undrar ju? Annars brukar jag skutta upp rätt så bra på morgonen men just nu är det seeegt. Somnar redan 22 30...Ska det vara såhär resten av vintern så vill jag inte vara med..
Anyone else feeling tired? Is it the season, my age or pain in my back? One wonders..? Usually i jump out of bed, pretty good but htese days it´s tough. I fall asleep at 22 30..Is it supposed to be like this all winter, i´m not hanging in there...

1 kommentar:

ANNAANNA sa...

Just det där med en otrolig tröööötthet tycks många ha blivit drabbade av just nu. Jag har pratat med flera vänner sista dagarna som sagt precis elelr ungefär samma saker som du skriver här å till å med jag som i vanliga fall är en riktigt nattsuddare känner mej seg och färdig för sängen flera timmar innan vanlig läggtid men jag tvingar mej att vara uppe å än så länge funkar det hyfsat.

Men men... vi få väl det där vita fluffet som resten av landet "drabbats av" vi med... å då lyser det upp och ger förhoppningsvis lite energi åt våra trötta kroppar å utmattade själar.