lördag 27 november 2010

Svenska folket

är bara såå jäkla dumma i huvudet...arghhh..Jag är en idolnörd och för närvarande väldigt upprörd över att Linnea blivit utröstad till förmån för Minnah, Jag menar hur tänkte folk? Eller dom kanske inte gjorde det..Linnea är ju så himla begåvad och sjunger ruskigt bra, hon är innovativ och dödsbra på scenen och jag skaffar en CD direkt när den går att köpa och Minnah, tja, ja, hon har ju stor byst och alltid svarta strumpor och är en duktig sångerska men ack så ordinär. Hade varit kul med Linnea och Jay i finalen...suck.
Olles röst är ju bra men Jay vinner.

Alltså jag kunde ju ha röstat på Linnea men...näe, näe, nån måtta får det vara...

2 kommentarer:

Karin sa...

Jag har inte sett idol denna gång men det brukar kännas som om det är uppgjort innan... Håller med dig att lite nytt är alltid kul! Kram

Snor och Glamour sa...

Jag följer inte Idol slaviskt men har hängt med lite grann och jag håller inte med dig.....
Både Linnea och Jay ger mig kalla kårar ända ner från tårna. Något så vidrigt att titta på som Jay är finns inte. Linnea var väl lite bättre men nä usch! Även om dom kanske kan ta en ton eller två så ska det ändå vara behagligt att vila ögonen på en artist tycker jag...
Tycker precis samma som alla år om Idol...finns det inga bättre idoler i vårt avlånga land än de som kommer med varje år???? Skandal!
Kram på dig ändå vännen!!