måndag 29 november 2010

Jag vann!!

Whohooo! Jag vann novembertävlingen hos That´s just so cute! Nu får jag lägga vantarna på ett kit från Studio Calico:) Tack alla tjejer på TJSC!Thats just so cute är en jätterolig utmaningsblogg och just nu har de flera roliga utmaningar på gång. Här är mitt vinnarbidrag: 
Whohoo! I won the Novembercontest over at That´s just so cute! Now i can play with a Studio Calico-kit:) Thanks ladies at TJSC! Thats just so cute is a great spot with lots of challenges and stuff going on right now. Here´s my winning LO:

5 kommentarer:

Marolle sa...

stort tillykke!!

Therese F sa...

Grattis!!! Det är inte alla som fått se den IRL.
Perfekt med gubben som "scrappar" flugor till sitt fiske. De kan du väl också använda...fast det har du kanske redan gjort....du hittar ju de mest fiffiga saker tycker jag. Kram Therese

MrsPolkaDot sa...

GRATTIS!!! Älskar din LO! Vad nyfiken jag blir på dina gäst-dt inlägg... De kommer nog att inspirera som vanligt! Hörde precis att jag har ett brev hemma som ligger och väntar! ;) Synd att man måste åka långsamt hem imorgon även på E4an i det här vädret! Kram

Karin sa...

GRATTIS Marja!! Så snygg, läcker och tuff Lo. Inte konstigt att du vann : )
Kram Karin

Aase sa...

Vad roligt att vinna! Grattis!!!
Underbar LO du gjort gillar alla läckra detaljer

Kram Aase