lördag 13 november 2010

Askar

Jag har altrat!! Hör inte till vanligheterna men användbara saker är kul tycker jag. Emsen är ju vegan och då är det viktigt med vitamintablett men den är ju lite svår att komma ihåg..men nu glömmer hon den inte, kolla här:
Iv´e done som altered stuff!! usually i don´t do that but it´s fun with stuff that´s usable. Em is vegan and then it´s important to take your daily vitaminsupplement but that seems to be a bit difficult remembering..but now she won´t forget, look here:



Darlingen frågade om jag hade ett litet syskrin eller liknande!! Ja, faktiskt..kanske han skall börja brodera tänkte jag men så var det ju inte riktigt..däremot ville han förvara knappar, nål o tråd någonstans. Givetvis gjorde jag ett litet syskrin till honom av en skruvförvaring:
My Darling asked for a sewingcase!! Yeah, really..is he in to embroidering maybe? But that wasn´t the case..he just wanted some storage for his needles, buttons and pins. Of course i made him a little sewingcase out of a little skrew box:


Taskiga bilder med blixt - ni får leva med det. Det är sååå tråkigt att redigera ibland..
Lousy pics - hope you can live with that. Sometimes it´s sooo boring to edit photos..

5 kommentarer:

Karin sa...

Så söta! Kul att göra ngt man använder och som är snyggt. Ha det! Kram

Heidi sa...

Sooo cute :D
Så fine, det er sjovt at lave noget anderledes en gang i mellem.

Susanne sa...

Vilka underbara saker du göra. Ha en bra helg. Passa på och pyssla så mycket som går för vädret erbjuder inte direkt några långa promenader med hundarna. Kram Susanne

Therese F sa...

Supersöta askar. Nu får jag sätta fart att göra klart min flask burk/behållare. Förlåt buak...bara så du förstår mig bättre..Kram!!!

Marolle sa...

wow de er flotte!!