lördag 27 november 2010

Anteckningsbok

Käre svärsonen Nils behövde en anteckningsbok ( hoppas jag ;).. ) och så här ser den ut. Testade lite olika tekniker och den var superkul att göra. Bakgrunden är gjord med hundra olika distresser ungefär..Lackade den med decoupagelack så grejerna inte skulle ramla av.
My deer son in law - Nils, was in great need of a notebook ( i hope....;) and here it is. I played with some different techniques and used about 100 different distressers...I sealed it all with decoupageglue.



1 kommentar:

ANNAANNA sa...

Så knäppt min kommentar är borta.....

Jag skrev att boken är jättefin, att jag tokgillar de där TH-bubblorna, F:et alltså å så berättade jag om att jag gjort en anteckningsbok till min Pappa i farsdagspresent samt att jag har ett gäng til på G, lite av årets julklapp.

Personliga anteckningsböcker är väldans bra grejer å den du gjort måste ju mottagaren bli supernöjd med.