onsdag 20 oktober 2010

Vann inte

Cosmo Crickets GDT-tävling men jag är lika glad ändå. Tack alla som kämpade och scrollade och röstade. Det var snällt :) Just nu roar jag mig med Timpas nya bok: Compendium with Curiositys. Så kul, vilka alster man kan göra....om man har alla de här produkterna...varför så himla dyra? Boken är i alla fall väldigt inspirerande!
I did not win Cosmo Crickets GTD-contest but i´m as happy as ever. Why not? Thanks everybody who voted for me, that was nice :) Right now i amuse myself with Tims new book: Compendium with Curiositys. My god, what amazing stuff you can create..if you have all these products...why are they so terribly expencive? The book makes my head spin, so much inspiration!

2 kommentarer:

ANNAANNA sa...

Men man behööööver ju inte alla de där sakerna... det finns ju alternativ överallt runt om oss men visst... de är väldans fina, hans grejer.

ANNAANNA sa...

Nu,ny layout i min blogg *smiles*. Jag har så lätt för att sväva ut och greja å visa allt möjligt å omöjligt annat...