lördag 23 oktober 2010

Icke Juligt

är temat på Scraplagrets Oktobertävling. Det passar mig perfekt! Jag är inte ett fan av julpapper att scrappa med. Köper inte sådana i år, förutom de som kommer i Nook-kitet då. Jag gillar inte temapapper över huvudtaget, tycker inte om när det liksom är fööör anpassat eller rättare sagt, när jag måste anpassa mig efter pappren..Nåväl, Scraplagret hade som krav att man skulle scrappa icketraditionellt juligt med rosa-lila-turkos. Yummie, trevliga färger så jag hoppade på den utmaningen:
Not traditional-christmas was the theme for Scraplagrets october-challenge. Suits me perfect since i´m no fan of christmaspaper. Not buying any this year, exceptt he ones in my Nook-kit. I´m not that keen on themepapers, don´t like when the papers think for you, i wan´t the papers to adjust to my creativity, not the opposite..Anyway, in this challenge you had to use pink-purple-turqoise. Yummie colours for me so here´s my take:



Renen kommer från Inkido och notpappret är underbara remsor som man kan färga själv från Tattered Angels. Jag hottade upp en gammal fragment genom att spraya mist på en remsa och sätta fast den på en fragments. Just de här har hål i sig, praktiskt.  God Jul på er :)
The deer´s from Inkido and the notepaper is wonderful stripes of paper from Tattered Angels, you have to colour them yourself, i did som misting. Merry Christmas everybody :) 

2 kommentarer:

Marolle sa...

ej hvor skønt med et lilla julekort, elsker lilla <3

Carrie sa...

adorable! i love the pink snowflake!!!

<3 Carrie