tisdag 12 oktober 2010

HJÄLP! HELP!!

Jag behöver hjälp, nu!! På Cosmo Crickets sida lottar de ut sin nya serie och den är såååå fin. Inte nog med det om du skriver en kommentar om att du vill bli GästDesigner (klart jag har gjort det , ÄLSKAR ju deras papper) så kan dina vänner (det är ni det : ) gå in och rösta på dig/skriva en kommentar om att jag skulle bli den mest perfekt GD. Givetvis vill jag att ni skall vara urgulliga och gå in HÄR  och rösta på mig, Marja/Miss Deerest. Jag gör vad som helst..hmmm..inom rimliga gränser om ni röstar på mig...

Wohooo! I need help, now! At Cosmo Cricket's side they're raffling out their new collection and it is sooo nice. And that´s not all, if you add in the comment that you want to be guest designer (of course I have done that, I ADORE CC) and your friends (that's you !! : ) can go there and vote for you / leave a comment and say I would be the most perfect GDT. Of course, I want you to be SO SWEET and go HERE and vote for me, Marja / Miss Deerest. I will do anything .. hmmm .. within reason, if you vote for me ...


1 kommentar:

ANNAANNA sa...

Hilp help hulp, nu har jag skrivt fina saker om dej i CC:s blogg å vet du vaaad, det kostar dej en kram ;) nästa gång vi ses.


/ANNA