tisdag 19 oktober 2010

Appointment with a cozy saturday..

hade vi i lördags. Jag började med en frostig, underbar promenad med hundarna. Vi stannade också och lekte/tränade en stund på Hundfokus. Under dagen tog jag foton med Carries fotoutmaning: Appointment with Friday i åtanke. Denna fredag  var temat COZY, dvs mysigt.
We had a great day last saturday. I started out with a long, frosty walk with the dogs. We stopped a while at Hundfokus (Dogfocus - my dogcenter) and did som training and playing around. I took some photos, to go with Carries  photoprompt Appointment with Friday. This friday the theme was COZY.

Polly har koll! Polly´s in control, as always!

Juno gillar frost på nosen. Juno likes to have frost up her nose.

Glad hund! Happy dog!


Tyra, were are you? (She´s a Top Model for sure..)

Senare åkte vi på loppis och jag fick med mig lite saker som jag inte behövde. Later on we went to do some thrifting and of course i bought some stuff that i did´not need.

Tänkte scrappa med detta..kanske inte kudden? Scrappy stuff, well..maybe not the cushion cover..huh..

Vad ska jag ha den här till då? What to do with this one?

Och den här? And this one?

Det får du reda på i mitt Project Monday projekt som jag snart avslöjar..
You will find out in my Project Monday - soon to be revealed...

Hoppsan, jag glömde nästan det viktigaste och mysigaste av allt. FIKA!!
Whoops! I almost forgot the most essential, coziest thing - COFFE!



4 kommentarer:

ANNAANNA sa...

Vilka finfina loppisfynd du gjort... Jag blir attans så nyfken på vad det ska bli *smiles*

Själv fyndade jag brun!!! floratejp härom dagen, den låg nedtjoffad bland sybehören på Myrorna. Egentligen letade jag såna där små sytrådsrullar gjorda av papper, såna som blir platta med en gång... Jag tänker mej ett gäng såna, i rätt färgskala på ett alster som än sålänge bara finns inne i min skalle. Jag fick även med mej lite fina knappar, ett par trasiga ljusmanschetter å annat sånt där skoj hem.

Jo, jag hittaden bit sliten å välanvänd tumstock på marken härom dagen å just en sån grej stod på min "saker jag vill ha tag på och scrappa med"-lista.

Well, well... Må Väl!

Jo, mässan i GBG?

Karin sa...

Vilka härliga foto på hundarna!! ( Ni är oxå bra förståss : )

Marolle sa...

fine billeder af hundene :)
og lækre ting du har fået købt på loppis

Carrie sa...

what a great day! i just LOVE your cozy pictures!!! thanks so much for sharing them : )

<3 Carrie