onsdag 15 september 2010

Veckans Skiss

Japp, dags för Veckans Skiss igen. Den här veckans tolkar vi Jennies fräcka skiss med fokus på knasig titel. Jag lyckades hitta ett gräsligt foto på mig själv och scrappade om att jag aldrig blir solbränd, bara röd, särskilt i ansiktet. Ser ut som en spädgris ungefär! Den här Lon for iväg och jag tappade den någonstans..svårt att scrappa om sig själv..vad vet jag?
I´ts tuesday and time for Veckans Skiss and this week it´s Jennies sketch with focus on a crazy title. I managed to find a terrible pic of myself and choosed to scrap about myself, never getting a tan just getting red all over. My face has the same colour as a babypig! This layout ran away from home and I lost track of it..difficult to scrap about myself..what do know?

Nu är det dags för er att tolka och skicka in bidrag, senast måndag 20/9 till veckansskiss@gmail.com
Now it´s your turn to contribute, deadline is 20/9 to veckanskiss@gmail.com

1 kommentar:

jenniejonasson sa...

Tack för dina fina ord hos mig! Jag gillar din spädgrisLo skarpt!

Vilka fina hundar du har! Snurrade runt rätt länge på tagen -voffsarna- :) Ha de gott!