onsdag 8 september 2010

Jag vann!

Yepp, jag vann Scrapgalens månadstävling/augusti med denna motivering:
YAY! I won Scrapgalens summerchallenge/august:

1:a pris, motivering:


* härligt färgglad och kreativ

* snygga mönster som går igen i både fotografi och papper

* cool layout

* färger och detaljer från fotot löper genom hela layouten som en röd tråd

* fina element att vila ögonen på.

 
Det tackar jag för och nu tänker jag shoppa loss för 300 kr som jag vunnit!
I´m ´sooo grateful, now´s the time for shopping, I won 300 kr in the shop!!

4 kommentarer:

Karin sa...

Grattis grattis grattis!! Vilken läcker Lo! Kram Karin

Susanne sa...

Vilken härlig och färgsprakande layout. Håller också med om att dessa skor är suveräna sommarskor. Äger själv allt för många par men de är både snygga och bekväma. Stort grattis till vinsten. Jag kan bara instämma i juryn motivering. Hoppas vi ses snart igen. Kram Susanne

Eleonore sa...

Underbar och färgglad lo, grattis till vinsten!!!

Kram E

ItaPita sa...

Va roligt!!! Stort Grattis!!! kram