tisdag 31 augusti 2010

Tillbaka

Såja, äntligen en dator igen! Det var inte skärmen utan hårddisken som pajat :) Som tur är hade Fanny och Nils en laptop över (hur kan man ha det...??) som jag har fått, tack för det :) Mitt senaste bidrag till Veckans Skiss ligger hemma hos AnnLouise, hon fick både fota och ladda upp det åt mig, så det får ni se en annan dag! Tur med en Dt-kollega som är granne också! Annars njuter jag av det ljuvliga sensommarvädret. Det här är verkligen min årstid, sådär lite härligt kyligt och dimmigt tidigt på morgonen. Perfekt för spår och långa promenader.
Helgen ägnades åt shoppinglunch med Darlingen i Göteborg och på söndagen blodspår med voffsarna, Malin & Zino och Ita och Myran. Efter det var till och med Juno lite trött. De åt så mycket av klövarna att de var tvungna att gå upp och bajsa kl 04 30 i morse. Det var inte snällt mot mig, tycker jag, som hittar på så käcka aktiviteter åt dom!

2 kommentarer:

Snor och Glamour sa...

Men vad är det för fel på dig då??? Man KAN inte tycka om lite kyla och dimma på morgonen och ABSOLUT inte gå långa promenader då!!!!!!!!!!!
Skulle aldrig komma på den dumma tanken ens! :)

Pussåkram! :)

Therese F sa...

Skönt att få en dator igen..man är ruggigt handikappad utan. Hemskt egentligen! Ja visst ska det bli kul att ses igen på lördag. Jag håller på att förbereda lite, vad jag ska ta med mig. Det är lätt att hela/halva hemmet följer med annars. Får fortsätta i morgon tror jag, nu ska jag skura gröna gräsfötter.....klippte gräset i dag....i sandaler, inte jättefiffigt kanske.

Vi ses på lördag. Kramar!!!