måndag 12 juli 2010

What else is there..

to do than go swimming. This heat makes me sick. I just can´t take it, phew.. Emma told me they have about 50 degrees in the bakery, poor souls. Heres some photos from Kroken, I went there with my best friend Mia and her kids, Wilma and Isabel. I brought Polly, and only her, so she could pay with her best friend Aslan, without her sister interfering.

Vad ska man göra i den här värmen? Åka ner till havet och svalka sig, jag klarar inte när det är så här varmt. Skulle aldrig åka på solsemester...:( Emma berättade att de hade minst 50 grader varmt inne på bageriet, fy så gräsligt! Här är några foton från Kroken, där jag var med Mia och hennes döttrar Wilma och Isabel. Mia och jag umgås VÄLDIGT mycket via telefon men inte så ofta live. Kul när det blir av!! Jag tog med mig Polly så hon skulle få leka ifred med sin kompis Aslan, utan att Juno skulle störa och förstöra. Kvalitetstid kallas det:

Mia och barnen

Aslan, som är en Canaan Dog (kommer från öknen i Israel) gillar mer att bada i en pöl
                



                                                    Fröknarna von Krusenstierna

Fawned of you too/Miss Deerest

Inga kommentarer: