söndag 4 juli 2010

1-års kalas!

Ja, Juno och Tracy har fyllt 1 år samtidigt som Anina fyllde 24!! Anina bor ju i Malmö och vi hade inte möjlighet att åka dit och hon hade fullt upp, förestår ett eget veganskt café nu minsann, så vi fick nöja oss med hundkalas! Juno och Tracy hade 2 gäster, Myran och Zino och förstås Carla då, som vi passar nu. Hundarna lekte i flock och fick egna cupcakes med leverpastejgrädde. Det hela avslutades med godispåsar.

Tracy 1 år!!

Zino är liten men stark!

Jag blir fort trött och får inte springa hela tiden för mamma!!

Mums

Paketöppning

Frida och Malin, Zinos mattar, Frida och Polly lekte hela tiden
.
Sandra myser på

Carita har skoj med sin kamera

                                     Såhär efteråt är födelsedagsbarnet väldigt trött och medtagen..

Ja det var en skojig kväll, tyvärr fastnade inte alla på bild i min kamera. Fanny, Nils, Emma och Myran fastnade i Fannys kamera men hon är ju i Barcelona just nu..

Hipp Hipp Hurra/Miss Deerest

1 kommentar:

Mahlin sa...

hihi.. TACK... och jag är glad att du hade fullt upp med mina skisser för jag gillar dina tolkningar så mycket.. Bubblys DT håller på å röstar för fullt =D på tisdag får vi se hur det gick =D ...